dilluns, 27 d’octubre del 2014

CAP DE SETMANA!

Aquest cap de setmana la família ganyotaire marxa per colles a llocs diferents a passar un cap de setmana diferent.

Cada colla ha anat a visitar diferents racons dels nostres voltants!

LA COLLA DE MENUTS!
Els més petits de la casa van quedar dissabte pel matí, van agafar un autobús i van anar al Cim de les Àguiles i van passar tot el dissabte junts visitant tot tipus d'aus i coneixent-se més entre tots ells. Van dinar tots junts en un parc que hi ha allà i els jocs els van acompanyar durant el dia.

LA COLLA DE PETITS !

Els petits van quedar dissabte al matí i van agafar un autobus per anar fins a Castellar del Vallès i allà van iniciar la seva excursió fins el Puig de la Creu. Ho van fer super bé, Cada cop tiren més aquests petits! Al tornar van agafar un altre autobus i van anar a dormir a la UES, allà van seguir el cap de setmana amb jocs i activitats.

LA COLLA DE MITJANS 1!
Aquesta colla és la colla que més ens ha sorprès a tots, estan fets uns ........
GRANS EXCURSIONISTES. Van anar fins al cremallera de Montserrat i no el van agafar, no no..., cadascú amb la seva motxilla a la esquena van començar a caminar fins el Monestir, escales i més escales...
Van arribar tant ràpid que van tenir temps de descansar al Monestir, dinar allà i fer algun joc. Per la tarda van seguir caminant fins arribar al refugi Sant Benet, on van quedar-se a dormir. L'endemà van baixar el que havien pujat el dia anterior!

LA COLLA DE MITJANS 2!

Els mitjans 2 van quedar dissabte al matí i van agafar el tren fins a Aiguafreda. Des d'allà van iniciar la seva ruta fins al Tagamanent, un cop van arribar a l'objectiu...van anar baixant fins a trobar un zona d'acampada al costat del camí. Allà van plantar les seves tendes i van passar tots junts la nit fins al dia següent. Aquesta colla és molt, molt... potent i no els hi falta energia ni per caminar ni per jugar a qualsevol cosa.

LA COLLA DE GRANS!
La colla de grans va iniciar el seu cap de setmana des del cremallera de Montserrat (gràcies als pares i mares que van fer possible l'arribada a allà).
Els grans van iniciar la seva ruta des de el Monestir per a conèixer algunes de les ermites que rodejen el Monestir, un cop allà van seguir caminant tot el dia. A la tarda van anar al Pla de la Trinitat on allà es van quedar a dormir... Aquets ja són grans i van fer bibac sota les estrelles i amb la vista de molts pobles iluminats a la nit i la espectecular sortida del sol al dia següent.
Una de les ilusions de grans va ser trobar-se al costat d'on dormien als Mitjans 1, va ser un retrobament que als ganyotaires els hi va agradar molt!
Al dia següent van anar baixant amb els Mitjans 1 fins a buscar el tren que els retornès a Sabadell.

LA COLLA DE JOVES!
Els més grans de la casa van caminant fins a la Mola, ells van passar el dia allà i van dormir a la cova dels Obits, va ser un cap de setmana on s'han anat coneixent més entre tots ells. Molts riures van acompanyar l'estancia de joves sobre la seva ciutat. Van poder veure la sortida del sol i la magnifica entrada del sol. Al dia següent pel matí van tornar a Sabadell.

CONCLUSIÓ: TOTA LA GANYOTA S'HO HA PASSAT MÉS QUE BÉ AQUEST CAP DE SETMANA!